Ondernemers zijn niet op de hoogte van wat er waarom waar op een website moet staan. Door het missen van deze kennis, gaan er iedere dag, week, maand kansen op nieuwe leads en klanten verloren.
Maar hoe zou het zijn als je EXACT zou weten wat je het beste op je website kunt plaatsen, zodat bezoekers niet afhaken? En ze de actie(s) ondernemen die jij het liefste wil? Zodat je van bezoekers leads en nieuwe klanten maakt?
Het gaat hier om specifieke kennis over website marketing, website psychologie, neuromarketing en online beïnvloeding. Als je weet hoe je dit op jouw site het beste kunt toepassen, dan ga je winnen van je concurrenten. Zo simpel is dat!
Daarnaast is het belangrijk om je te realiseren dat juist kleine details ook een belangrijk verschil maken. Niet alleen op bijvoorbeeld je homepage, maar ook op je conversiepagina's. Kleine details maken hét verschil tussen een wegklikkende bezoekers of een betalende klant.
Wil je dit in één praktische dag leren? Dat kan. Op dinsdag 28 juli a.s. geef ik namelijk de LIVE online training "Klantwervende Websites". En jij kunt hier nu voor een zeer lage investering bij zijn.
(Oorspronkelijk zou dit een live training op locatie in Hilversum zijn, maar door het heersende corona-virus, hebben we besloten om dit online te doen. Voordeel: geen reistijd en reiskosten.)
>