De # 1 valkuil voor ondernemers ...
  • Ondernemers starten met passie, creëren (in hun hoofd) een product of besteden veel tijd aan bijvoorbeeld een opleidingsomgeving en de bijbehorende techniek, maar dan....dan komt de stap dat ze hebben klanten nodig om hun product te testen zodat ze de juiste klanten krijgen
  • Vervolgens proberen ze organisch klanten te krijgen om te testen, dus elke dag posten op social media of mailen. Maar als dat niet lukt, dan wordt eerst maar een website gemaakt (immers.... gedacht wordt: 'Zonder goede website geen klanten) 
  • En... dan staat die website (maar nog zonder klanten). En dan is de volgende stap om maar cursussen te gaan kopen, 'hoe adverteer ik succesvol' of gaan veel tijd besteden aan dié perfecte weggever. Maar ja, nog geen klanten. Maar ja, je wilt ook wel wat verdienen als ondernemer (namelijk om die funnel goed te laten maken, want dat is zo lastig die techniek..)
  • En komen terecht in de # 1 valkuil: Hard werken en verdwalen in techniek 'Als ik maar hard genoeg werk dan komen die klanten wel', 'Als ik maar Expert genoeg ben... , maar hoe kom ik aan reviews'....
  • Met als conclusie: frustratie over techniek in in plaats van je passie kunnen uitvoeren bij je (toekomstige) klanten! En veel ondernemers stoppen dan maar omdat het te moeilijk is
  • Wat ik dus veel zie, is dat ondernemers moeite hebben om de techniek op orde te krijgen waardoor het dus niet lukt om laagdrempelig te testen. Daardoor krijgen ze nooit die klanten die ze willen helpen!
©2021 leefeenliefdevolleven.nl

Algemene Voorwaarden |  Privacy Policy

Deze site maakt geen deel uit van de Facebook-website of Facebook Inc. Bovendien wordt deze site op geen enkele manier door Facebook ondersteund. FACEBOOK is een handelsmerk van FACEBOOK, Inc.
Thanks for subscribing. Share your unique referral link to get points to win prizes..
Loading..