De # 1 valkuil voor ondernemers ...
  • Ondernemers starten met passie, creëren (in hun hoofd) een product of besteden veel tijd aan bijvoorbeeld een opleidingsomgeving en de bijbehorende techniek, maar dan....dan komt de stap dat ze hebben klanten nodig om hun product te testen
  • Vervolgens proberen ze organisch klanten te krijgen om te testen, dus elke dag posten op social media of mailen. Maar als dat niet lukt, dan wordt eerst maar een website gemaakt (immers.... gedacht wordt: 'Zonder goede website geen klanten) 
  • Maar ja, dan staat die website (zonder klanten). En dan is de volgende stap om maar cursussen te gaan kopen, 'hoe adverteer ik succesvol' of gaan veel tijd besteden aan dié perfecte weggever. Maar ja, nog geen klanten. Maar ja, je wilt ook wel wat verdienen als ondernemer (namelijk om die funnel goed te laten maken, want dat is zo lastig die techniek..)
  • En komen terecht in de # 1 valkuil: Hard werken en verdwalen in techniek 'Als ik maar hard genoeg werk dan komen die klanten wel', 'Als ik maar Expert genoeg ben... , maar hoe kom ik aan reviews'....
  • Met als conclusie: frustratie over techniek in in plaats van je passie kunnen uitvoeren bij je (toekomstige) klanten! En veel ondernemers stoppen dan maar omdat het te moeilijk is
  • Wat ik dus veel zie, is dat ondernemers moeite hebben om de techniek op orde te krijgen waardoor het dus niet lukt om goed te testen wat de klant exact wilt. Daardoor krijgen ze nooit de klanten die ze willen helpen.
Ben jij klaar voor klanten?
Ik zie veel ondernemers die hard werken aan hun bedrijf in plaats van in hun bedrijf. Hun passie buigt om in frustratie waardoor ze stoppen of gaan twijfelen. Of juist gaan affirmeren of wet-van-aantrekkingskracht gaan proberen in te zetten en vinden dat ze falen als dit niet lukt.
Zo zonde van al die inspiratie en passie die ondernemers te bieden hebben!
Want ik weet dat zoveel klanten zitten te  wachten op een oplossing voor hun probleem in plaats van op mooie logo's en zeer perfecte landingspagina's.

Ik ben coach en heb succesvolle funnels gemaakt waarmee ik duizenden euro's verdien. Door simpelweg te starten, maar door afgelopen jaren veel energie en geld te investeren in het testen met funnels, de achterliggende techniek en de meest vooraanstaande programma's te volgen ben ik gekomen tot dit programma "Peilsnel klanten met Plug-and-Play-Systeem". Hierbij regel ik de techniek zodat jij je op jouw klant kunt blijven richten. Zo simpel is het.
Mijn business is inhoudelijk anders maar ik (her)ken jouw struggles, zorgen en te maken keuzes.  Wat ik oplever is zeer uniek; ik ben coach en heb de afgelopen jaren veel goede content gemaakt (door dure trainingen bij goede coaches. Deze content kun jij gebruiken. Daarnaast kan ik de techniek dromen of uitzoeken. En ik heb vele succesvolle funnels gebouwd (ook veel trainingen in gevolgd).
Bij dit programma krijgt dus mijn beste kennis, coaching en feedback.

Ga dus gewoon aan de slag met het daadwerkelijk uitvoeren van jouw passie door jouw klanten te bedienen,  geen excuses meer...

Ik geloof in goede samenwerking, dus als jij op mijn pad komt, dan geloof in jou!

Warme groet,
-V: "Waarom is dit Plug-and-Play-Systeem uniek?"

A:  Je kent de afhankelijksheidscircel vast wel: om klanten te krijgen heb je een product nodig, om een product te maken heb je inhoud nodig en je hebt techniek nodig om je content te presenteren. Vervolgens nog een funnel om deze content op een gemakkelijke manier te presenteren. Maar je hebt klanten (=inkomsten) nodig om dit uit te besteden. De oplossing? Starten met een eenvoudige funnel, zodat je kunt testen en snel resultaat krijgt.
Lees meer bij Veelgestelde Vragen
Programma: 
"Peilsnel Klanten met het Plug-And-Play-Systeem" 
Ik bied een zeer compleet aanbod: techniek, de funnel(s) maar ook veel content (bijvoorbeeld een goede facebookadvertentie). Deze drie onderdelen zijn ook noodzakelijk om tot een goede funnel te komen. Dit vind je nergens anders.
Samenvattend:
Dit zet ik voor je op:
  • Starten met 2 Basis funnels 
  • Alle koppelingen 
  • Inclusief pixels, instellingen 
  • Standaard min 5 landingspagina's 
  • Facebookadvertentie
  • Website (als nodig) 
  • Email systeem
  • Betalingen
Dit regel ik:
  • Mailsysteem
  • Agenda(koppeling)
  • Alle koppelingen  
  • Template Landingspagina's 
  • Opleidingsomgeving
  •  Website 
  • Webinars inzetten
  • Betaalsysteem (en pagina)
Dit is jouw resultaat:
  • Gratis weggever 
  • Inhoudelijk opvolgmails
  • Landingspagina's & website
  • Converterend scrips 
  • FB-ads meerdere
  • Diverse funnels
  • Verkoopvideo
  • (Basis) Opleidingsomgeving
IK WIL HIERMEE STARTEN
Voorbeelden die jij kunt gaan gebruiken 
Je krijgt geen toegang tot een opleidingsomgeving (dus je hoeft niets online te doen) maar je komt wel in mijn programma. We werken alleen één op één. Hier zie wat voorbeelden van resultaten van mijn FB-advertenties, opleidingsomgeving en landingspagina.
Voorbeeld betaalpagina
Voorbeeld FB-ad
Een korte campagne; een CTR van gemiddeld meer dan 6% (ca 2-3% is gemiddeld)
Voorbeeld Case-study land. pag.
Voorbeeld opleidingsomgeving
Unieke 60 dagen
100% Tevredenheidsgarantie
Met 60 dagen garantietermijn wil ik alle drempels voor je wegnemen om hiermee te starten, zodat je in feite geen enkel risico loopt.

Heb je twijfels, zie je het niet meer zitten, dan gaan we gezamenlijk in gesprek.

Veelgestelde Vragen

Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Als jouw vraag er niet bij staat, stel deze dan gerust via mail of chat. Ik vind het belangrijk om al je vragen uitgebreid te beantwoorden. 

V: "Is het een probleem als ik nog niet eens een website heb?"

A: Nee hoor, eigenlijk is het beter zo min mogelijk te hebben, zodat ik je juist kan helpen met keuzes maken.
Wel moet je aardig idee hebben wat je wilt aanbieden en je niche weten (of een idee hebben).
V: "Wat is een funnel?"

A: Een funnel is dus een methode om je klant te leiden van interesse tot aankoop. De bestaat (in basis) vaak uit zoekwoord / advertentie / gratis weggever / landingspagina / verkoop.

V: "Waarom zou ik eerst een test-funnel maken en en niet direct definitief?"

A:  Omdat je moet testen voordat je weet hoe jouw funnel winstgevend wordt. Soms werkt juist een weggever wel, maar soms ook niet. Of een strategiegesprek, of juist een lange landingspagina. En soms combinaties. Maar door te testen voorkom je dat je moeilijke (technische), dure keuzes moet gaan maken die heel veel tijd en frustratie kosten. Of weet je pas aan het eind of je wel of geen webinars gaat inzetten (en zit je met je dure aanschaf en inrichting terwijl YouTube ook voldoet). Of voorkom je bijvoorbeeld het inrichten van een dure membershipsite terwijl de klanten hier niet op zitten te wachten. Mocht écht blijken dat dit nodig is, kun je dit altijd nog (laten) doen (als je betalende klanten hebt) omdat je weet dat het dan geen geld- en tijdverspilling is.
V: "Wat gebeurt er als mijn funnel winstgevend is?"

A: Wanneer je funnel winstgevend is, dan ga je deze definitief maken en ga je deze in eigen beheer krijgen. En nee, ik laat je niet zwemmen. Ik zal je een aanbod doen voor het definitief inrichten, de kosten hangen af van de inhoud. Maar je bent hier vrij in om dit zelf te doen of een VA te vragen. Wel zal ik alles op jouw naam zetten na verloopt van tijd (en ontconnecten), uiteraard in overleg.
V: "Vinden klanten het niet erg als het nog niet op-en-top-perfect is?"

A: Ha, klanten willen resultaat boeken. En of er nu een simpel logo op de site staat of een hele dure, dat maakt voor de klant niet uit. Ook hebben klanten het gevoel dat ze mogen 'falen', want 'falen' in een niet-perfecte omgeving is vaak gemakkelijker dan in een 'perfecte' omgeving waar alles klopt. Bovendien hebben klanten dan ook het idee dat ze dan niet de hoofdprijs hoeven te betalen (kijk maar naar aldi-strategie, die willen buwust zo goedkoop mogelijk lijken). Dus het gaat echt om jouw product. En dat is de juiste volgorde.
V: "Hoe kan je nu eerst verkopen en dan pas een product maken?"

A: Nou, je gaat namelijk je product aanbieden als case-study, dus je  geeft ook aan dat je het product met de klant ontwikkeld. De klant krijgt korting, terwijl jij waardevolle feedback krijgt en reviews kunt gebruiken. Erg uitdagend, ook voor jezelf!
V: "Ik heb al klanten maar ik wil daarnaast meer mensen bereiken"

A: Heb jij bijv. een eigen praktijk waarin je één op één werkt en wil je meer klanten bereiken (dus meer tegelijk bedienen)? Dan is dit programma ook zeker geschikt voor jou! Jouw (te maken) informatie kunnen we omzetten naar online en daarnaast extra klanten (online) aantrekken en bedienen.
V: "Ivette, hoe kun jij dit zo snel opzetten?"

A: Ik houd van techniek en denk in mogelijkheden. Dus ook al past iets niet 100%, dan is 80% meer dan genoeg om te testen en te weten of iets werkt. Dus we kijken met de mogelijkheden die er zijn, en anders zoek ik het voor je uit. Ik richt in met mijn producten, dit betekent wel wat in onze samenwerking; namelijk vertrouwen in elkaar. En laat ik dat nu de beste basis vinden voor samenwerking! 
V: "Ik hoor juist dat ik eerst de funnel moet opzetten om te optimaliseren"

A: Iedereen wil en goede FB-ad. Maar je kunt snel testen of een ad goed werkt. Als dat zo is, dan kun je, bijv voor aanpassen interesses, van 5% naar 6% gaan. Of, i.p.v. Youtube een ander programma te gebruiken, wat meer kijkers vasthouden. Maar dat is allemaal in de marge en helpt alleen als je al een kei van een funnel hebt staan.

Als je net begint en je weet van 500 euro advertentiekosten zo'n 5000 euro te verdienen, dan kan dat, na optimalisatie wel 6000 euro worden (doordat je hogere conversie krijgt), maar dat is pas later van toepassing op het moment dat je winst maakt.
V: "Help, ik ben zo perfectionistisch"

A: Ha, nou dan kun je jezelf mooi uitdagen. "Goed genoeg" is het motto van een test-funnel. Maar geeft niets, daar leer je van. Ook als je bijv. moeite hebt met hoge prijzen vragen, dan ga je dit toch gewoon doen immers.
V: "Help je veel klanten, dan heb ik toch geen bijzondere content?"

A: Ik help slechts enkele klanten per keer. Dit is voor mij een case-study, ik verwacht dat de prijs behoorlijk gaat stijgen, maar ik zorg ervoor dat jouw content echt exclusief blijft, dus geen kopie van een collega natuurlijk.
Daarnaast ben ik nog coach, zzp-er in een organisatie en ik masseer. Vandaar dat ik niet veel klanten tegelijk kan helpen.
V: "Wat kan ik dan verder nog optimaliseren als mijn funnel loopt?"

A: Oh er is zoveel te testen, juist nadat je funnel winstgevend is. Bijvoorbeeld verschillende (lengte) video's, FB-doelgroepen & ads, headlines testen, landingspagina's testen, extra weggever er tussen zetten, etc etc, dus dat is een hele wereld op zich. Je kunt optimaliseren of juist meer funnels naast elkaar draaien. Ik kan je daarin blijven ondersteunen als je dat wilt (nadat jij zelf je funnel in beheer krijgt).
V: "Geef een voorbeelden van keuzes?"

A: Bijvoorbeeld iemand die in een duur membershipprogramma investeert. Inrichting kost een maand, content ook nog eens een paar maanden. Programma wordt verkocht, maar dan blijkt dat je een groep wil creëren. Blijkt net jouw systeem niet te hebben! Tja, dan weer via FB (wat je niet wilt) of toch maar dat andere programma kopen dat deze functionaliteit wel ondersteund? Zucht.  Of je koopt dat landingspagina programma maar daar kun je net die éne plugin niet in kwijt, wat doe je dan? Zucht. Of je hebt net je agenda software na veel problemen geïnstalleerd, heeft hij niet de 'thank-you' page (of is heel duur). Moet je toch weer die andere nemen of toch maar weer bijbetalen?  Zucht. Koop je een duur programma dat je per maand betaald of een goedkope maar kost veel tijd om deze in te richten? En je weet nog niet wat je hier wel en niet van gaat betalen....

Als Jezelf - Ivette Bakker

Holtropweg 21

8651 BH IJlst

Blog

info@alsjezelf.nl

www.alsjezelf.nl

KvK: 65059794

Privacy Policy
Thanks for subscribing. Share your unique referral link to get points to win prizes..
Loading..